18/01/13

BF & GF....

Couple nih sebenarnya haram di sisi Islam tpy kalau x couple rasa sunyi lahh pulak....Sekarang nihh kalau couple x ada gaduh kejap bukan couple namanya.... Mesti ada gembira,,, sedih,, gaduh,, bergurau senda dan melindungi antara satu sama lain..... Cehh,,,, cakap macam falsafah terkemuka..... Hahaha... Kalau gaduh mesti kena ada salah seorang yng mengalah.... Kalau x sampai bila pun x hbs.... Bergurau pun mengeratkan lagy hubungan.....Kalau masih terlalu muda jngn couple..!! Bnyk masa lagy..!! Kalau saya nihh memang degil sikit... Dah suka sama suka apa nk buat...!! Nak couple boleh jngn berzina sudah,, berdosa...!! Jodoh semua di tangan Tuhan... Kita cuma boleh merancang.... Kita boleh ubah Qada' tpy x boleh ubah Qadar.... Perempuan pulak memang kuat cemburu,, lelaki kenalah jaga elok2.... Perempuan haty dye lembut macam gula2 kapas... Ada jugak rasa manisnya..... Perempuan pun nk lelaki yng setia pada yng satu.... :P.... Susah nk cari tpy kena jugak berusaha... Yng paling penting kita kena fokus pada pelajaran dulu.... Jngn ingat bercinta jerw... X kemana jawabnya..... Lagu My heart daripada Irwansyah ft Acha Septriasa memang sesuai... Hehehe... Minat kat Irwasnyah sebenarnya... Tpy pakwe saya nih dengan artis pun nk cemburu... Artis tuh bukannya kenal saya pun... Saya couple ngan pakwe saya pun baru lgy.... 2 September 2012 start couple... X caye tngk lahh blog dye... http://alnazreenmubin.blogspot.com.... Saja nk promosikan blog dye...Enjoy the song... Kalau nk nyanyi sekali pun boleh.... K,, tu saja... Good night semua...


 
 
 


Tiada ulasan:

Catat Ulasan